Credo-kirkko-seurakunnan vuosikokous 7.4.2024 klo 19

Kutsu Credo-kirkko-seurakunnan vuosikokoukseen 7.4.2024 klo 19

Kutsumme Suomen Helluntaikirkkoon kuuluvan Credo-kirkko-seurakunnan jäsenet seurakunnan vuosikokoukseen torstaina 07.04.2024 klo 19 Laavatie 2, 01700 Vantaa. Kokouksessa käsitellään Suomen Helluntaikirkon yhdyskuntajärjestyksen mukaiset sääntömääräiset asiat. Lisäksi käsitellään seurakunnan uudet jäsenhakemukset . Kutsun liitteenä on kokouksen asialista. Kokoukseen kutsutaan mukaan myös henkilöt, jotka ovat halunneet liittyä Credokirkko-seurakuntaan.

Vuosikokouksen keskeisiä asioita ovat vuoden 2023 tilinpäätöksen vahvistaminen, vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille, tilintarkastajan ja varatilintarkastajan valinta vuodelle 2024 sekä toimintasuunnitelman ja talousarvion hyväksyminen vuodelle 2024.

Kokouskutsu on lähetetty jokaiselle seurakunnan jäsenelle ja jäseneksi hakevalle sähköpostitse. Lisäksi kokouskutsu on näkyvissä seurakunnan internet-sivulla www.credo-kirkko.fi.

• Laavatie 2, Vantaa